my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Monday, June 4, 2012

cikgu cikgi

hye assalamualaikum..ahhaaa...nak taw x..haa ape??..alaaa malas laa nak mukaddimah panjang lebar..pe kate strek 2 da poin terus k...dulu kan penah laa terberangan nak jadik cikgi...hik3...mulia pe tugas seorang pendidik..ley didik anak2 bangsa...diri sendiri opkos laaa..pestuh banyak cuti..cuti lak ley luangkan masa bersama orang2 tersayang.. [uhukss percayalaaaa]...pestuh mesti di sukai oleh para pelajar [macam cikgu cikgi yg penah mengajar sy dulu] ..hurmm boley lagi ke nak jadik cikgi neh??..ade harapan ke nab oiii??...tapi tape...kalo dapat jadik bini cikgu pown boley jugak kan kan kan..ley berbakti bukan hnya pd anak bangsa..suami terchenta lagi..hak3.. [berperasaan terlebey hokey]

hye2 cikgu2 di luar sane yg berstatus single [bukan single after dah kawen taw]..single gebu gebu lagi.. [sy x giloow ok]..jemput datang melamar sy..hahahaa.. sesungguhnya sy sangat2 ingin menjadi bini salah seorang cikgu2 di luar sane ..be4 tuh ley fax kan resume terlebih dahulu untuk di teliti oleh bakal mak mentua cikgu2 sekalian..insyaAllah short list jew..takdek lagi nak wat saringan2 dah..

sy suka CIKGU..sebab sy nak jadik CIKGI 
sesungguhnya entry ini tiada paksaan oleh mana2 pihak
di datangi dengan penuh keterbukaan
arap boley menerima dengan ati penuh keterbukaan

bakal bini cikgu yg chomel mintak tlg kalian semua doakan bakal bini cikgu nie berjaya buat yg terbaik 
untuk  peperiksaan k..7jun-16jun
peace ^_______^
aminnnnnnnnn


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

Wednesday, May 30, 2012

2 cinta yg x mungkin bersama

Dugaan ada di mana-mana, syaitan laknatullah pernah berjanji setia untuk melumpuhkan umat Islam dan berikrar untuk menarik hamba Allah untuk bersama-sama mereka dalam neraka kelak. (nauzubillah) Justeru itu, mintalah kepada-Nya agar dikurniakan ketetapan hati (sesungguhnya hati itu bersifat bolak dan balik) setiap kali usai solat. Mohonlah kepadanya kerana sesungguhnya Allah itu malu untuk menolak permintaan hamba-Nya yang berdoa dengan penuh pengharapan. DIA suka kita meminta tetapi jauh sekali manusia suka akan manusia lain yang selalu meminta-minta. DIA murka andai kita angkuh dan bongkak kerana tidak meminta kepada-Nya. Kerana kita sombong dan begitu mudah menyangkakan bahawa segala yang didapati hanya dengan usahanya bukan dari-Nya.    

Cinta Allah dan Cinta Maksiat
Cinta Jihad dan Cinta Kehidupan
Cinta Pengorbanan dan Cinta Kekayaan
Cinta Kebenaran dan Cinta Kepimpinan
Cinta Perdamaian dan Cinta Balas Dendam
Cinta Gerakan Perbaikan dan Cinta Kerehatan
Cinta Perjuangan dan Cinta Kesenangan
Cinta Keadilan dan Cinta Kezaliman
Cinta Kebaikan dan Cinta Penipuan

Andai engkau sedar yang engkau kini mencari cinta yang SALAH, berpalinglah dan kembalilah ke jalan yang benar. Allah ada. Allah itu sentiasa memerhatikanmu, saudaraku, sahabatku. Andai engkau kini semakin tahu jalan yang engkau tuju sebenarnya membinasakan, berubahlah mencari kembali jalan yang lurus. Kerana DIA ada di setiap kembara mencari nur kasih-Nya. 


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

Allah everywhere



Turn to Allah,

He's never far away,
Put your trust in Him,
Raise your hands and pray,
Oooo Ya Allah,
Guide my steps don't let me go astray,
You're the only one that showed me the way,
Showed me the way.....
Insyaallah~


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

Monday, May 28, 2012

HAKU MAU KAHWEN

weyyyyy..haku pown mau kahwen...atoiiiii...tulun laaa pinang haku  cepatt cepattt..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mudah kan kalo macam ni...lalalalaaaa...pegang banner dok tepi jalan...kah kah kah kah kah..
dah k bye!..iklan semata-mata melah senah cuu oiii


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

Sunday, May 27, 2012

tingkatkan visitor & folowers

hahh assalamualaikummmmmmm semua!..hehee..ade 1 segmen neh...jom2 join if pree..alah x rugi pown...x kene caj fee pown.....mudah jew..alarh tok sah nak penin2 segala bagai larh cuu oii..wat jew entry terengkas sekali..letak banner besaq2 haaa..pestuh siap wat ntry kite tengok laa nanti..menjadi ke id0k yew..alarh..dah p melawat kat page owner neh haa klik SINI ..mudah jew cuu oii step2 tuh sume...


nah ciap..pe lagi klik publish laa cuu oiii..


^______________^


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

video comel

assalamualaikum...hye all..ahh meh nak share neh 1 benda...sy skunk ni nga x berapa nak rajin settle down esemen..nak pulak subjek dr.chitra kan...so sy n da group buat tajuk OSHA...n part sy lak pasal case larh..so carik punyer carik..jumpe larh 1 video comel neh..hahaa...SAFETY START WITH ME
' haa agree sgt ngan video neh.. jom2..korang tengok dulu..klik SINI seyes comel gilerr lagu dye..hak3..

pestuh kan..tetibe terjumpaa laa pulak video yg sumpah suke gilew lagu dye..hahaa..alaa korang penah men x cam kat genti ng nuu haa..roler coaster...spider blaa3...perghhh tetibe tengok vid neh...tingat plak gelagat kami kat sane dulu..hahaa ok3..jom ahh dulu korang layan SINI dan jugak di SINI ..kalo ade yg penah nek..mesti gelak jugak kan...haha..kalo setuju komen2 pleasss sayam!..



klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

Friday, May 25, 2012

amali EIA..

hye assalamualaikum semuaaaaaaaa...
haaa meh2 dekat2 cket neh nak share...ade laaa 2,3 minggu lepas kan...sy n group kena wat amali EIA..taw x amali ape??..amali alam sekitar larh..ade amali tuk air,,udara.bunyi, & habuk..ahhaaa..lokasi nye sekitar tapak pesta convo..so terubat laa cket ngan amali uk0 dulu...seyezzz winduu bebbb!..

ok2 jom kite view mane yg ade..



ni alat uji bunyi (tahap kebisingan_)

cara nak pasang

alat uji tahap pencemaran air..parit kat gate belakang




alat ujikaji pencemaran habuk


ok tuh jew...esemen pown x jalan lagi..30mei da nak kene present..uhukks,,


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d