my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Friday, September 3, 2010

...JUSCO MHS....








~chef syanichi eusoft~

petang tadi aku p JJ..sje cuci mata formatkan hati ku yang sedikit lara..haha...window punyer windu,..aku singgah jap kat MHS..saty2 nye kedai buku yang de kat JJ taman u skudai 2..saje carik ilham masuk si2..tengok2 judul terbaru..walopown x berminat nak beli..ngeee..mahalll...6t laa aku beli..pas2 tertenggok kat bahagian nuku resipi..1 buku 2 ak lupe tajuk full dye..tp ala2 camni laa..

"1000 resipi turun temurun keluarga"

aku belek2 buku neh..memang bez..sume resipi ade..x yah ckplaa timur kew..barat kew..utara selatan..sume ade..masakan kampung..bandar...macam macam laa..memang sayang gilerr laa..tapi MHS x wat sale pown..pesal laa kan elok kalo dye wat sale 70% pown da ok..aku nak sangat buku 2..walopown aku neh senarnye x pandai sangat lam bab masakan..tapi aku pasti  1 day aku akan terer ngak cam angah aku...can..can..can me..??.mesti laa boley..

memang sedikit frust..tapi x pew aku sabar..arap2 raya kali neh aku dpat banyak duit..hahaha..tapi agak2nye aku neh layak agi kew tuk terima duit raya..agak2 aku neh dalam kategori kanak2 ribena kew x..aisyhhh..sape nak bagi duit raya lebih kat aku..

nakk..nakk...nakkk duitttt rayyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..!!!..tulun laa bagi duittt raya kat aku nehhhhh...

ak nak kacik gambar resipi neh..kasik korang meleleh air mutiara 2..haha
agaknye laa camni laa aku nanti..
~ayam percik berempah~
~ketam masak..??~~
aku x pasti neh masakan pew..tapi cam sambal2..
aku taw yg neh musti korang giler2 suke..
u ol nampak x tomyam seafood 2..ouchhh tersgt sewdappp..
banyak2 anak2 dapur..yang neh aku x suke..tapi yang neh ngak laa yang penting lam masakkan t'utama sup2..
katenye udang wangii..wangi sgt kew udang neh..??
cupcake only..
sedap nyee..urhmmmm..
neh x pasti samada puding/trifle..




~~thanx for your cooperation~~













klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d