my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Wednesday, October 27, 2010

**episod windu**

Assalamualaikum my dearies.......
lamenye ak x dapat nak updated..ape ley buat...teknikal prob..huhu..
tapi ari neh ku teruskan jua coretanku entah untuk kali ke berapa..
ku teruskan ape yang tersimpan di hatiku..
final exam makin menhampiri...study week cam besa..
sentiase sibukkan diri ngan aktiviti bersama sahabatku..
kadangkala ia sentiase menjengah benakku..tapi ape aku kesah..
hindarkan hatimu..
hindarkan rasemu..
hehehe..tak abes-abes aku merapu kan..tapi..korang layan jew larr yea..
sementara waktu masih ade..
skunk senarnye aku tengah kumpulkan sedikit duit..nak prepared gift tuk diowang..
yang da ready just tuk aku nyew sweet twin..& my mek..hehehee...alhamdulillah..
yang len belom agi..lam progress ntah dapat kew x sediakan time raya haji neh..
kalo x pown after dat..new year 2011 kew..ok ngak..
semalam aku windu sangat ngak anak2 buah aku...terbayang-bayang kerenah diowang..
sampai nanges bebb...nak kol tapi aku jarang kol..kang ape plak akak..abang aku pk..tetibe kol kan..haha..
tapi 2 larr aku..kalo boleh sorok..sorok jew prasaan 2 babe..hehehee...malu2..sebab windu sangat kat diowang..aku da kol kg..cam besa larr  ceramah free2 dari my mek...da normal bile aku adalah seorang syanichi...naseb bek ngak ade gambar2 comel diowang...tatap jew larr yang ane ade..
arghhhh windu nyew!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1..
x sabor tunggu ct raye neh..nek kl luu babe..bawu balik kg..
my miyo..my timi..mesti makin comel..mencuit ati ngan gelagat diowang..betol laa kan budak2 neh ati nyew bersih...bile kite tengok diowang pown sejukk ati...tenang jiwa..
sukeeeeeeeeeeeeee nak maen2 ngan my cuties....ouchhhhh..
rely x sabo larrrrrrrr..hurmm pew agi ehh yang korang nak taw...

selain daripada rindu..mishhhh..ade agi benda len..tapi ase cam malas jew nak citer kat cini wes..
nanti larr bile semangat tuh mai mencurah-curah k..aku senarnye kang isau ngan blog aku neh..
isau kalo tetibe aku terpakse off acc..huhuhu...nak x nak aku terpakse ngak kan..hope my blog kali neh panjang umo yeahh..
izinkan aku untuk terus meracau..merapu..mencoret..melatah...mengomel dan bermacam lagi men nyew...yang paling penting BAHAGIA babe...
hurm 1 more korang jangan panik gile baban arr..skunk neh kalo aku sentiase gunekan perkataan yang kasar ket..cam sial..b.a.b.i..benggong..nak mampos..babe..ape sume tuh yang bagi korang kasar tahap baban..sowy jew k..i'm toraiii...sebabnye aku skunk da half tentera yea...aku torai membiasekan telinga aku...membiasekan mulutku..membiasekan jiwaku..x mo lemah2 agi..
aku kena mantap...tabah +perkasa..haha..siott..jahanam betol kan..
tapi pew ley buat...walopown aku kasar..aku jahat..aku kurang ajar..aku bermacam2 agi aku larr yang korang2 agak2 pk kan..lam hati ade taman sayang oiiii..hehehe..dat's the point xctually...lam hati ade taman..kelakar ngak ehh...tetibe cenggitu..
ermm k larh untuk episod neh..next entry sal mende len lakkk..ahaks..taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
=p
~hanye taman semata-mata~


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d