my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Saturday, May 7, 2011

persepsi lelaki tentang baju kurung

ade udang di sebalik mee kari!
assalamualaikum!!..hye alls..
amacamm ari nie???okey suma....okey meh nak citer terus nie..tak nak kasik intro panjang2..tadi saya baru jew balik daru Umall kat taman u skudai nie...after abes program ceramah arini...ohhioii....xcely kitorang skunk ade camp lads 2 weeks....1'st week lam utm nie jew...& then 2'nd week kitorang akan  bergerak ke luar dari utm ni..mean area jb...n.9 and melaka!!..tuh jew..perancangan kew kl terpaksa di batalkan..huhhh..kechiwa!!..amat2..tapew2....pedehal..
wif teha..mase wait 4 da bus to da k11..

okey tak mo citer banyak2 sal camp tuh....nak sotory sal persepsi lelaki pada pompuan yang pakai baju kurung....errr tadi saya dan sahabat saya...teha ni...kitorang p u mall tuh..then..thenn..thennn!!!!!!!!..nak karok..huhh...berbaju kurung kew supim kompeleksss..pedehal..saya dah biasa..then saya tak rase pelik pon!!...esimen..lagak jew..tapi agak cuak ngak laa nape laa asyik2 orang tengok kitorang..pelik sangat ke berbaju kurung..nampak cam sopan + ayu banyak kan..kan...uhukk2...uwekkks..haha..k2..seyesly k!!..dengar ni tak abes gi....mase nak masuk pintu karok tuh!!..ye karok yang box tuh....jumpe en.abang hencem ngan cik akak manis dye..maybe baru pas karoks...ade kew patut die tengok kami dari atas+ bawah then cakap..[hai...ustazah masuk karok jugak kew],...

~wif ana~
seyes kalo dia cakap time saya lalu depan die.nak jew hempuk 4..5 das!!..]..tapi silap....saya x bape dengar ...naseb bek kawan saya is teha ni dengar...hanya mampu sengih di lontarkan...
ketinggalan zaman betol lah en abang tuh!!..errr..tapi wajar jugak laa die tanya kan..yelaa maybe x pernah dia terserempak dengan pompuan ayu berbaju kurung sepasang lagak macam ustazah!..chewahhh..[nak terjegil mate x??..]..okey sabar luu..pas2 bile tunggu en.abang kaunter pulak.punyer laa lame..upenye p amek order nasi ayam kat gerai pulakkk dah..selamba badak bawak masuk lam kaunter sambil sedekahkan kerang busyuk die tuh haa....tapi still nam[pak sweet laa abang tuh..ehermmm...
hehe..pas2 die tengok kitorang nie punyaa laa pelik...mesti lam fikiran die...terdetik..[budak ni mesti x cukop tido semalam...tak pun mesti salah makan semalam...ade hati nak masuk karok]...

~ida sebagai 2'nd model~
tapi tapew..sebab kami nie confident level tinggi!!!...kami nak karokkk!!...5 lagu jew....tak ley banyak2..merdu kan suara...haha..pas2 pas karok..keluarlah kami dari box tuh..memang seyes jejaka igauan malaya kat u mall tuh ..tak abes2 nak tengok kitorang..yelaa berbaju kurung masuk box karok...

okeh so saya conclude...laki lam fikiran die...perempuan berbaju kurung..ayu,..sopanm..berperwatakan manis..baik..so tak sesuai ke tempat macam tuh dengan imej sebegitu...
okey nebermine!...saya pulak tetap nak tegakkan benang yang tak bape nak kering....saya ase tak salah!...sosial ni ada macam2 jenis..selagi kita tak langgar had dan batas....x daa masalah..lagipun kami karok..ber-2....ladies only!!.box....bukan + party yang huuhaaa huuhaa tuh sume...okey mesti laki2 kat lua tetap tak bersetuju kan..yelaa karok still cam sosial gilee minah nie ann...tapi as a my addicted!!...saya lebih rela karok dari wayang+bowling..n others....

bile karok..saya rasa puas....tensen saya lenyap!!..masalah jiwa saya daa di vanish...so saya happy!!!...saya tak mintak lebih!!..hanya karok...paling ciket lagu 2!!..yeahh...dan kemestian lagu saya yang harus ada mestilaa mengusung rindu-achik spin....& the climb-miley cyrus..
tuh jew yang saya reti...then yang len bantaii jew maan ade....bukan yew x reti sangat,..just carik lagu yang paling sayaa ayang di dahulukan....okeh boboy jangan pandang negetif pada ladies yang berbaju kurung p karok yea....lain laa kalo p club...sume tuh..wallahu'alam....=p

 yeahh!!..gigirl..jangan berasa takowt nak berbaju kurung untuk jenjalan!!..takdenyew salah selagi anda tak melanggar had dan batas2 anda sebagai muslimat okeh!!..tapi setengah ladies ase cam x comfort jew ann..takde hal larh..mane2 jew..berbaju kurung pun ok...berblaus bert-shirt pun oke..yang penting anda selesa!!..=p

 jom tengok koleksi karok saya bersama sahabat saya

wif jija+ada..kat area taman u

yang nie bersama ngan nurul+teha mase danga bay square kew name die..ntah lupe
bersama 2SGT geng yang lain..tapi kat sini..kami berpecah...
diorang p bowling..kami p karok..amacam??

ita masa kat skudai parade..sempena lads game..same ngak..
diowang p bowling..
kami p karok..ehehe..

yes!!!..me...suare pecahhh,...uhukss

nunu aja!!

~teha~

~nisah~

nisah+nunu+caol

~ada~

again !!,..me!!..

okey..sekarang silelah muntah dengan gelagat di atas!..hehe..btw...karok bukan sesuatu yang sangat tak elok...saya hanya melihat di sudut positif..yang negatif tuh bukan setakat karok jew ada negatif...macam2 ada...tapi cam reason yang saya bagi first...karok lebih kepada hoby...njoy..release tension...& kuarkan bakat terpendam anda!!...ahaksss...okeh..dun't pasan lebih..suare x sodap..tapi ade kami tak kesa...
jom ladies..sahut karok ..=)


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

4 comments:

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d