my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Thursday, October 4, 2012

1 drop blo0d 2012

hye assalamualaikum semua!!..
dah lama berlalu bawu nak updated kan!..ahhaaa xpew.. ni je p0wn nak share yang 24sept yang dah berlalu ri2 aku dah dapat jalankan misi aku dengan abek sekali..chewahhh orite lah tuh kan..heheee..[kembang 4 mangkuk]..ekceli ni 1'st prog yang da whole aku kena handle..+ bantuan dari setiap AJK aku..maka dapatlah prog ni berlangsung dengan baik sekali..yang paling aku hepoy cuz capai target kami...aku hanye target penderma seremai 50 orang je..yelaaa fikirkan nak target ramai2 kan if xcapai sentap jiwa nokkk...lagipun sasaran memang mahasiswa n staff FGHT sahaja...tapi ade jugak dari fakulti len yang bagi aku agak jauh laa jugak then datang sini semata nak menderma..

ok aku nak story jugak 1 bende ni..student ni dari FKM...chinese...dye nak derma..tapi ade prob ngan penyakit asthma dye..ok ni 1 pengetahuan k...jika penderma ade sejarah asthma..bile last dye kene attack?? amek ubat jenis biji / inhaller??..kalo inhaller ,after 5 bulan  baru boleh menderma darah..if a amek ape2 ubat kene tengok jugak rekod2 lama dye cane..haaa yang memang xley nak elak laa kan.so owh lupe aku berkerjasama dengan pihak hospital sultanah aminah..so memang dyowang punyer stail sterik laa kan ...ak suke & aku pown xpat nak menderma!...sabo jelaaaaaaa..walopown dah lama aku wait..postpone prog cari date yang sesuai..last2 ak sendiri xpat nak derma..tapi x pelaaa..xde rezki..boley cuba len kali..so chinese ni tetap berdegil lah nak jugak kan..datang dari jauh-jauh semata-mata nak menderma neh!..pestuh doc keluar...bincang-bincang ngan doc...test tuh n test ni..last2 yessss dye dapat jugak akhirnya..so hepy lah dye...

n then last sekali aku nak cakap..terima kasih kepada semua AJK aku yang bertungkus lumus nak setelkan prog ni...follow ape yang aku nak n tetapkan..n jalankan tugas tanpa banyak kerenah n songgeh..if ade peluang lagi..insyaAllah mungkin kita boleh berkerjasama lagi di bawah 1 prog yang sama..yang penting matlamat nya tercapai kan,...muchuass graciasss !!








klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d