my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Sunday, May 19, 2013

ALBUM JUNIOR

HYE ASSALAMUALAIKUM!
korek2 kundi tetibe jumpe gambar time junior..haaa ni bukan nak cakap rindu time junior taw..sebab memang dah x mo turn back dah..huhhhh cukup sudah cuk0p..hehe so skunk ni memang niat suci murni aku nak tepek banyak2 gambor aku lam ni hah! backup data aku..kah3

time ni blaja IMP..ilmu medan perang..kami kene wat penyamaran..kah3..lawak3



hak ni plak ujian kawad hak4...sume dupdabdupdab tunggu turn

muka cuak nak mamp0s der! haha..ak pown xtaw pasai paa nak cuak sgt..mengawadkan skuad je pown! hak3..even g2 skunk pown still kokap jgak ak ni..
cuak yg mengada!


time ni dapat ajutan yg baek2 stap baek2...abes game kami men
hahaha..memang comey larh! hakni ak x ingat dah..
tapi ase cam kami kene men tepuk2 kat tar tuh sampai bunyi kuat haha..dari 
1 jari, then 2 jari sampai lah 2 belah tangan


hakni ujian ape erk..lebih kurang cam cara2 melapor larh..cuak kalah mak nenek jgak hak ni
yg ni plak ujian membuka & memasang senjata M16..ahh sume cuak! apa pown x boley syanichi neh!
tapi lulus bebb..cuak2 pown lulus den!


yg ni lawatan ke kem mahkota




haa setakat ni dulu yea..nanti ade mase aku nak tepek banyak2 part annual camp junior kami lak
ahaksss gompaks kenangan kami yuksss
k bye!




klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d