my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Monday, November 29, 2010

---eGo's paRt 1---


Assalamualaikum w.b.t….
Hurmm lame rasenye kan diri ini tidak mengepost..menceloteh..dan merapu-rapu di sini…kali ineh aku kembali dengan tajuk entry yang cuk0p biase ..tapi aku akan cube membuatkan tajuk aku itu tidak jemu untuk korang semua membacenye….tajuknye E.G.O
Kenapa aku memilih tajuk ineh..okey 1’st of all aku nak say thank u larr kat kawan baek aku yang meminta untuk aku mengulas perkatan ini…baek aku mention kan name die..sebab aku ramai kawan baek…ta taw lax t yang mane satu kan..kan..NURUL AZIDA AZMIMAHAUDDIN…just an ordinary girl..same’s 2 me……..ok let’s begin….
E.G.O neh adelah suatu perasaan..yang wujud lam diri setiap manusia..yea.. bagi aku setiap orang mempunyai E.G.O masing-masing….& definisi terhadap E.G.O  bagi setiap manusia juga berbeza-beza..ape yang di katekan dengan E.G.O..???

Kalo aku cube menyembunyikan perasaan mara aku
isau nanti akan ade yang terguris..??
ego kew 2..
kalo aku menyembunyikan perasaan like aku kat seseorang..??
etu ego kew..
kalo aku tidak membantukan orang yang pernah menyakitkan ati aku isau nanti..
pertolongan tu sia2..
ego kew 2..
ermm kalo aku cakap dengan nada penuh kebanggaan..
isau kalo aku berlemah lembut nanti kan orang akan pandang rendah aku..
ego kew 2??????
Err kalo ade laki yang tegur aku..then aku x hiraukan..kunun-kunun jual mahal..
Yew larr kang layan kang t owang cakap murah lax…
Nahh yang ni  pown ego ngax kew??
Kalo bile ade owing yang send mesej kat aku,..then ak x mo balas…..
X berminat nak layan or statement yang sentiase membuatkan taek telingaku bergetar dengan hebatnye..[not my taste]..huhh
Musti 2 pown ego ngax kan..kan..



klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d