my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Friday, November 5, 2010

^*keromantisan PART 1 menurut prof dr.syanichi eusoft*^

okes wallawes..
entry kali ini adalah berkisar tentang keromantisan..
ape yang saya paham pasal perkatan neh [k.e.r.o.m.a.n.t.i.s.a.n] adalah mengikut kamus dewan syanichi yeah terbitan alaf 20..mentafsirkan ia sebagai sifat yang lahir dari ati yang dalam...
di mana yea apabila kita menyayangi seseorang..secara lahiriahnye..normalnye..tanpe sembunyiye..sifat KEROMANTIXAN ini akan terlahir..mencube untuk menjadi yang terbaek di hadapan cinta kita yea..


tuan-tuan & puan-puan...
ramai yang bertanya pada saya yea..bagaimana kita nak membina sifat KEROMANTISAN..


adakah dengan membeli sejambak bunga ros merah..& make an suprising 2 her...not really.
adakah dengan membawanye menikmati candle light dinner at the beach..not too much.
adakah dengan membawanya bercuti ke overc...unaccurate
adekah dengan memenuhi setiap permintaannye..keinginannye..uncorrect


keromantisan ini adalah suatu perkara yang kita tidak boley pinjam ataupun membelinye di kedai mak temah manjung yea..
kite x ley nak order macam kiter order tea tarik kat kedai mamak..
macam mane 2 yea..
ohh begini sebenarnye..kadangkala yea..tanye hati kite.ape senarnye yang kite mahukan..
ape yang senarnye kite perlukan..
hati kite jenis yang macammane..
kayu besbol kew..
or seperti puding karamel..romantisnye..


bagi saya...& setelah sekian lama saya terlibat dalam dunia motivasi ini yea..sifat ini biasanya di tunjangi oleh banyak perkara..pengantara sikap setiap insan itu..tidak semua mampu memiliki sifat romantis ini yea..& x ramai yang ingin di layani dengan keromantisan..
perlukah kite 24 jam beromantisan..??...tidak perlu!!!...buat menyemax je kan..hehehee
tapi secara jujurnya..saya tergolong dalam gologan yang sukekn keromantisan...
yeah itu adalah benar..bukan fitnah semata-mata..sifat perempuan itu x akan lari dari sifat romantisnye..lembutnye...


bagaimana yea kite nak membuat orang jatuh romantis pade kite..
okey..berdasarkan mini researh semasa saya menuntut di university of  al-takpernahwujud..
university neh terletak di sebuah bandar (moscowladdin)..saya di sana selama 3.5years...menyiapkan thesios pertama saya dalam jurusan alconfiucus..(pakar motivasi cinta)..alhamdulillah setelah lame mengembara mencari identiti diri..akhirnye saya kini telah menjadi PROFESOR DR.SYANICHI EUSOFT..di awal umur 21...mengapa saya terawal mengecapi kejayaan & kebahagiaan ini..jangan tanya saya kenapa..
kerana saya seorang yang poyo's.....wing's3.. okey berbalik kepada persoalan kite tadi yea..
sebelom kite nak suh owang terpikat ngan kite..kite terlebih dulu kene memikat owang...
bagaimana carenye...??..nak taw tips2 nye...(p beli buku alconfiucus_prof.dr.syanichi eusoft.asyik nak dapat tips free jew..ape nak berak pown kene bayar 0.20$ taw..)
okey bagaimana korang semua..??..dapat tangkap x??..memang otaq banyak lemaq..
x pew..
persoalan tadi yea...KEROMANTISAN..di mana kita berusaha menggapai makna cinta yang paling islami seraya menghindari cinta yang kurang islami..okey u ols faham x.???..x faham maknenyew u ols neh boley larr p register balik sekolah tadika k...^_<..satu cara untuk mengekspresikan rasa sayang kita kepada pasangan...romantis itu suatu rase yang sangat indah andai u ols mampu milikinyew...


continue KEROMANTIXAN PART 2~~~


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d