my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Thursday, February 24, 2011

::aku budak survey::


Assalamualaikum sumeee....

heheee...da berkulat da diary aku neh ann..okeh2..sowy k..
bukan aku x mo update intipatinyew..tapi seyes ak makin bz ngan schedule kelas yg sumtimes 
makin over lakk...
tadi member aku bagi gambar lame aku...
okeh senang citer..pict tuh zaman 1'st year kat diploma utmkl dulu..
fuhhh memang da berkurun arr 3 tahun lepas.....
tersangat childish di kala ituh..
so...bile nengok..memang tergolek2 arrr..
okeh2..malas kau nak merapu panjang lebar..jommm bersame SURVEYOR main game...


memang suci gilerr time neh...



okeh..ni plak kalo aku x luper larr..pas game vs senior...game futsal..
sume men hentam jeww..lagak teror...
tapi hampehh kalah...




neh plak..surveyor  igauan malaya di kala ituh larrr..

skunk neh pown masih lagi lam kos survey...diowang larhhh...seciput jew
yg berpaling tadah..haha..macam aku larh..



muehehee..nampak x aku tuh??..tuh larr....
nga nunggu utk menendang bola..kui3



okeh kami bergame!!...mau x nyew kalah....senior bapak besar2....sekali terlanggar...
gedebo0okk adushhh...sakitt derrr...
 tapi pict neh..x dew lak nampak seniorku yg chubby2 tuh...



hurmm nie plakkk boley di katekan suasane kat kolej

 k2...memang beshhh arr tengok game dak laki...




yang nie memang x tipu..walopown kami kalah..tapi still dpt ngak
yg cenderahati...jadik larr tuh..
wat pengubat sakit gedebu0k tuh...
kah3 masih di rasai..



daaa...memang walopown perjalanan time tuh dr k1 kew
k2 hanye mengambil mase 15 minit...tp..
pengalaman ngak arr...
yew larr fresh junior macam kitorang neh...sangat bermakne sume tuh..
macam2 kene buli..tapi besa arr orientasi ann..
=p
okeh larrr..tutup kamus lame..bukak yg baru...nanti kan next entry

ak ehh..
banyak mende yg nak di beritahu..tp
 IT'S ABOUT TIME...
kih3..
p/s : aku memang bz k...buktinyew..ak x dapat pown nak edit pict2 tuh sume...seyes muke x tipu langsung neh...aishhh windu zaman editing tuh..tapi pe ley wat...wa skunk buzywoman k...hahaha...widh me of luck 4 my carier life..chett cam artis lakkk..tapi neh betul2...wish me in my final exam+training palaps+myjodoh+mymoney+myfuturelife....tersanggat mengharapkan kebahagiaan yg kekal abadi untuk diriku..serta kamuu semuaa...=p


 ....tatataaa evelyone...


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d