my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Friday, September 23, 2011

that short rapuan

assalamualaikum ebelyone!!!....
kali nie saya bosan..da banyak benda yang saya lakukan..tapi 1 pun ase cam tak melekat di jiwa nie..huhh...but can't mengeluhh...aigo0o...orite tadi dok kodek2 fesbuk tuh..jumpe bff old skull..windu dia..but alhamdulillah at least dpt ngak jmpe..even act kitorang nie 1 kampung jew..hik3..but since she move out from that skul...tak nah jumpe n hope this raya haji....dapat jumpe dia & yang len..okey larh nak cakap banyak pun tataw nak cakap ape..sementara menunggu panggilan the ones....saya merapu kat sini...tapi nak merapu panjang2 pun nanti bosan...no input right???....tapiiiii..tapiiiii....yesss RINDU.....rindu dia yang tu..rindu dia yang ni...rindu dia di sana..rindu dia yang disini....aigo0o semuaaa rindu..tapi lagiii rindu kowt dia yang di sana.....sunbea........my eye....hold3.....ok laa off for every click....nanti saya akan buat new entry yewp...now2..get on fly with him...<3<3<3


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d