my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Friday, June 7, 2013

cerita kita


dulu
aku pernah tenggelam dalam menongkah dunia
aku pernah hilang
dalam mencari sinar jiwa
aku pernah hanyut
dalam mencari arus pujian
aku pernah  sesat
dalam menyilau kembali mana satu yang harus ku pegang
itu semua dulu
kini aku takkan biarkan ia terus memutar kembali
cerita dulu
aku tahu
insan seperti aku
bukan mudah untuk menggapai bahagia
bukan mudah menoreh manis sepucuk senyum
aku sedar
segala yang aku miliki hanya sementara dan
aku sedar mimpi disiang hari bukanlah suatu kenyataan mahupun fantasi
cinderella yang tertinggal kasut bertuahnya
dan aku juga sedar
aku bukanlah fairy tale
yang mengharapkan akan ada sinar yang sentiasa memayungi deritaku
aku manusia
aku gadis
aku gadis-gadis semasa
yang impianku sama belaka
kadangkala asyik terleka
aku tersenyum bila ada yang tertawa
dan aku berduka bila ada yang terluka
diri aku
tak sama dengan apa yang kamu-kamu rasa
hidup ini sementara cuma
harus dipenuhi dengan cerita tentang
kita
biar pahit mahupun sengasara
ditelan hilang dikunyah kenyang
itulah cerita kita



klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

2 comments:

  1. Waaa sgt lame dah tak msuk blog ni.. Hehehe.. Ha'aa bckdrop blog same tak pnh tkr dri zaman batu lg.. :p

    ReplyDelete
  2. itulah x perasan plak sebel0m-sebel0m ni..inilah kalo dah hepy kemain hehhee

    ReplyDelete

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d