my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Friday, June 7, 2013

mak

mak..

aku sentiasa mengharapkanmu disisi, terus mendoakan aku hingga akhiri..mak perit menanggung sukarnya hidup ini tanpa iman disisi..mak tolong terus ajari aku hidup yang penuh ketabahan hati..biar aku tetap utuh, kental dan petah menegakkan kebenaran..mak..tanpa doa dan restu. aku ibarat debu yang tak berpunya..sia-sia berterbangan tanpa apa-apa manfaat..

mak..

perit lewati hari tak seperit kehilangan harga diri..mak..sentiasa ingatkan aku...batas-batas kehormatan diri agar menjadi keutamaan diri..pilihan jiwa-jiwa suci..mak..aku tak pinta dikecualikan dari setiap ujian cobaan dan dugaan yang diberi..aku tak menyalah takdir andai sentiasa dihujani perit mentari..aku tak kan sesal menerima keluh-keluh yang tak ku syukuri..

tapi mak..

sentiasa yang ku pinta..doakan aku agar sentiasa tersenyum..agar sentiasa berdoa pada ilahi..agar diri aku sentiasa diberi kekuatan ilahi..hati yang cekal..tabah dan tidak mudah mengalah..mak doakan aku agar aku sentiasa dekat pada ilahi..agar hati sentiasa disirami sejuk iman terisi..mak doakan aku..agar aku sentiasa dalam redha ilahi



klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d