my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Sunday, August 8, 2010

~~aku & PKW~~



F+T..(fizikal training)

                    7hb8/10..ari yang tersangat penat+letey+malas..huhuhu tapi itu sume ape yang aku nak..
aku join palapes bukan sekadar untuk suke-suke jer..tapi sebab untuk kuatkan akunye mentality..
aku x mau orang anggap aku lemah..aku akan lawan setiap kemalasan aku pasni..
aku x mau gagal+low stamina..aku nak join sume aktiviti palapes..
kalo inter+senior mampu steady..nape x aku..???setiap permulaan mungkin pahit..tapi aku arus pk untuk 10 tahun kehadapan..so aku nak story mory cket arr sal 1'st day as PKW..
oppss 4got nk xplain..PKW 2 short t0k .....Pegawai Kadet Wanita.....
hehehehe ..cane ea nak mulakn story aku neh..pendek citer camni arr..squot kitorang kena kumpul kol 6.15..
kenapa awal..???..sebab kol6.30 waktu inter & 6.45 waktu senior..da 2 ari stay up kol 3.30 am bawu tido..so ngantuk..huhhhhh..tapi kena LAWAN..so kitorang kumpul kat padang kawat..then nyanyi lagu..
negaraku+keunggulan terbilang+atm+palapes+ikrar+lagu palapes+atm 2..sume dak squot junior silence sebabnyekitorang x taw lirik+melodi..tapi bile dengar suare gema inter+senior tetibe bersemangat..
kire2 kol 7.00am..bermulalah xtiviti xream..ngeh3...lari2 ke padang besar UTM..nak pancit ngak aku di buatnye..tapi alhamdulillah sebab support dr old pwens..thanx oll..then bile sampai kat padang 2..
kitorang kena lari2 agi pusing gol.. aiiii penat..macam2 kena..guling2 cam tenggiling..
parasupport..penat..ampir pengsan bile kena guling2 2..asyik2 kena denda..besa arr ,nak test mental kitorang..yang aku x ley tahan bile kena guling badan ke hadapan cam tenggiling 2..memang ampir pensan arr..dengar member2 aku panggil aku "hani2 cket agi..fastest..tahan2"..so aku kuatkan semangat ngak sampai kat garisan penamat..memang ampir x ley nak bukak mate.muke pucat gilerr...nak muntah..macam2 arr 1'st training..tapi alhamdulillah ade yang tolong aku...my rumate+my squot..thanx dear..pas2 sambung balik lari2..parasupport..guling2..memang letey..tapi aku x pena t'pk nak stop tarik diri..ntahlaa myb sebab tengok ahli squot bersemangat..so aku pown kena lawan ngak..
last2 2 ann member aku pensan tapi seyes arr memang x cam dye..padahal ak yang pegang+tolong angkat dye walopon diri sndiri pown x bape nak ok..
                          yang paling bezz bile ujan..memang penat lelah terbayar arr..sejuk bezz sangat..ase cam nak terbang jew..pas2 ann pas training kitorang lepak2 sambil dengar taklimat oleh senior kami..name dye ann YO tuan nor hidayat taw..lawak arr..dye laa yang paling gelakkan aku..ape kelakar kew tengok orang yang nak pengsan..kuang asam toll laa..tapi dye arr yang paling banyak berkompromi..cayalaa Tuan..mase dengar taklimat 2 an..rumate aku yang paling senggal neh plak tetibe copy & paste trademark aku.

..."mak saye cakap kalo nak cari pakwe..cari orang yang macam awak..sejibik macam awak..dari ujong rambut sampai ujong kaki..tapi bukan awak..saya x suke awakkk..saya x nak awakkk..awakk jangan cakap awak suke saya..kalo x saye pakse awak jumpe mak ayah saye..pinang saye..jangannn awak..!!!"...

word neh x membawa ape2 maksud pown..just untuk suke2 ajew..bile teringat memang kelakar arr..pas2 memang rumate aku neh da nek angau laa ngan nor idayat neh..pandai wat lawak ngak arr..so kitorang pown x jadi nak mengantuk..tension..givup..pas2 slot ngan tuan andy..memang siotttt arr tetibe mood dye berubah..lebih lembut..n banyak berkompromi..luv it lahhhh!!!..

lam kol 9pm ngak arr bawu kitorang ley balik..sebab lambatt..??..amik barang luuu..berderet ramai...kenelaa sabar ann..balik2 x ingat lakk nak 2pop..yang paling benggang 2 bile aku x bawak nset banyak lakk masuk miskol+msj..but can't reply..sebabnye 2pup ak da xpired n x larat nak p beli 2pup..sampai akak aku pown kol balik sbuk sal surat konvo aku..yeah3 x sabar nk konvo..hehehehe..msj myboy pown x ley reply..cowy dear...huhuhu...banyak gilerr laa barang dapat..jenuh nak check..tapi x sabar nak pakai...bersemangat syehhh...




klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

2 comments:

  1. dpt brg bnyk2...
    tp xbkmas...
    msuk blik dye bslerak ngn brg2 palapes dye 2...
    haish3...
    -nurazie-

    ReplyDelete
  2. aisyhhh bilik ak kew...x ingat pown g2..kemas laa...dun't fitnah me..hahaha...1'st day dpt brg mmg b'sepah blik..menci ak tgk blik ak..x taw nk letak kat ner..last2 manage sndri ruang..jeng3..dpt ngak simpan..so kemas!!

    ReplyDelete

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d