my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Wednesday, August 25, 2010

~m00d raye 2010~

raya tahun neh...cam x epy jew..
m00d makin down..makin dekat ngan date..
makin tension..makin isau..makin busan..
makin menyampah...makin x tenteram..
makin banyak fikir..
makin banyak hal..
makin banyak kerenah..
makin banyak yang nak kena aku layan..
makin banyak yang menyesakkan fikiran aku..
makin banyak mase aku terbuang..
makin aku buzy..
makin aku malas..
MAKIN..MAKIN..MAKIN..
huhuhu berapa banyak kali makin yang nak kena daa..
sikap busan aku da makin naek..
jangan tanye aku kenapa..???
sebab aku x dew jawapan untuk i2..
da puas aku berfikir..ase
cam something wrong..
x mo balik..raye..tapi nak balik raye..
huhuhu..
ade benda yang x kena..&
akan berlaku..baek/buruk aku x pasti...
ati aku nga x tenang...
ya Allah bantulah hambaMU ini..
huhuhu..
DIA..???..aku malas nak pk..
dia pk laa ap yang nak kena pk...
malas nak msj..malas nak layan..buat laa ape yang dia nak..
busan ngan care camni..
busan ngan idop camni..
busan ngan orang macam neh..
busan ngan keadaan camni..
aku busan!!!!!!!!!!!
need sumthing freshie..need sumthing in my life...
....FRESHIE....
perlukan waktu untuk ketenangan..
perlukan seseorang untuk berkongsi rase..bukan aje ase senang..jua ase sedih..
perlukan seseorang untuk mendengar keluhanku..mendengar kate hatiku..
mendengar monologku............
perlukan seseorang untuk mengenali siapa diriku yang sebenarnye..
bukannye die dengan carenye..& aku dengan careku..
x perlu untuk aku menegur..x perlu untuk aku perbetulkan setiap ketika..
x perlu untuk aku sentapkan setiap mase..
aku perlukan seseorang yang taw ape yang harus die lakukan..
seseorang yang taw ape maksudnye c.i.n.t.a
seseorang yang hatinye rela seikhlasnye...
dan seseorang yang taw ape ertinye T.A.N.G.G.U.N.G.J.A.W.A.B
...hatiku kian malap...maafkan aku..aku sudah berusaha meneranginye..aku penat..
malas nak memberi peluang..keyakinan aku sudah pudar terhadapmu..
biarkan aku begini..
kadangkala single itu lebih baek kerana bisa memiliki siapa aje..




klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d