my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Saturday, August 21, 2010

~orang selalu cakap~

idop neh x seperti ape yang kite lihat kat tv...indahnye hanye di kace mate ajaa..tapi hakikatnye x seperti ape yang di ilusikan..orang selalu cakap tentang C.I.N.T.A...
bile kite kenal sum1..kite nak selalu dekat dengannye..kite selalu teringatkan dirinye..kite selalu mengaharapkan pengertian dariny..kite selalu mengharapkan dye akan selalu menghubungi kite..selalu ambil berat sal kite..selalu ade mase untuk kiter..selalu sabar ngan karenah kiter..pas2 kiter akan selalu windu dye..terbit laa rase kasih & sayang..then rase cinta yang seikhlasnye terhadap dye..wak2 i2 kite x kan kisah pown keadaan siDYE...di mate kiter..dye laa jejaka yang paling encem di dunia ini..dye laa lelaki yang paling sempurna buat kite..dye laa lelaki paling indah untuk menemani ari2 kiter...ORANG CAKAP ITULAH CINTA..
aku plak..???..x taw nak simpulkan cane..kekadang ase ingin jew mencintainye..tapi sumtimes ase sedikit terkeliru..x taw cane nak percaye sebulatnye..atau...ntahlaa..2,3 arinneh ati aku sedikit t'ganggu ngan sikap dye..
aku malas arr nak jeles/mende alas yg x menggungtungkan 2..aku mlas nk layan hal2 yg mengarut..nak bace setiap post dye..keliru ngan beberapa statement yang pernah dye post...sape yang dye maksud..??..Xdye kew..??..arghhhh malas nak pk ahhh!!!!..


sifat aku memang macam neh.,,aku susah nak suke kat orang dalam  maksud erti kate yang sebenarnye..tapi ati aku mudah terpaut pade tutur kate indah bicare..mudah tersentuh...tapi nak kate suke..x..aku susah nak sayang sesanggat kat orang...sebab aku x sanggup kalo bile aku da sayang sangat kat orang 2..tetibe orang 2 wat hal..ala2 men tarik tali kew...sumthing like dat laa...aku takowt aku x mampu..bukan mudah..bukan niat aku nak jual mahal kew..hipokrit kew..over demand kew..huhuhu..tapi bile aku da kate aku suke orang 2..aku sayang orang 2..aku da mish2 orang 2..aku da ase selesa ngan sikap orang tu...maksudnye aku memang da suke kat dye...(nape aku neh macam neh erk..)..orang ade cakap ngak perasaan cinta tu normal sebagai manusia...


tapi aku paling x suke kalo orang wat aku cam x siyes...bile aku sanggup nak bagi komitmen...da ase selesa n suke..da ase cam sayang kat dye..da ase cam x patut aku curang ngan dye..dat's mean aku da sayang kat dye..tapi kekadang aku ase cam terganggu cket..ntah laa aku mudah memikirkan tentang hal2 yang -ve..kalo aku boley bagi komitmen y x dye..bukannye susah pown...dulu bukan men agi..bile da dapat cam buzy jew..
ntahlaa myb cinta jarak jauh neh camni laa kowt..perlu byk kesabaran..sebab kekadang care setiap orang bercinta x =....aku lak ni laa 1'st luv(jarak jauh+org da bkerja)...b4 neh aku b'cinta/suke gilerr kat orang 2 pown...ak x kan seserius ner ngat...ohh mencinye aku...aku silap..??..aku keliru..??..aku x taw..??..ape yang aku patut wat..kadang2 bile tengok care member kapel..memang ade yg sweet..ade ngak yg teruk..ade ngak yg bebesa jew..ade yg terlalu sederhana..ade yg terlalu mengagungkan pasangan..ade ngak yang terlalu berharap..so bile break..memang irama+lagu x dew..sume yang dulu di katekan manis..da jadi racun...


*ya Allah jauhkanlah aku dari orang yang berniat buruk terhadapku n pasanganku*


kalau DYE laa pasanganku yang telah ENGKAU tetapkan sejak azali lagi..jangan ENGKAU duga kan kami dengan sesuatu yang x kami terdaya..ya Allah yang maha mngetahui sesuatu..Engkau hapuskanlaa sebarang prasangka buruk lam diri kami+murnikanlaa hati kami+redha kanlaa hati kami+berikanlaa kami kesempatan untuk berada di jalan MU..ya Rabbi...

~~~if i will~~~



klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

2 comments:

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d