my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Wednesday, January 5, 2011

**because of APEX**


apex..a.k.a khairul fahmi che mat...teramat kelakar ...kenapa???????????..ceriteranye bermula begini..apabile perlawanan bola sepak kelantan vs n.9....kelantan mengalahkan n9 dengan 3-1 kalau x cilap aku..al maklomlaa bola neh senarnye aku x minat..so nak ingat sume bendalah 2 lagi larr aku layu...tapi kalo ade tournament mane2 team aku follow arr tengok KENGKADANG jew larr...bukan selalu pown..paling x kat kace tv jew larr yang mampu...hwah..hwah..hwah...so..citernye kat cinie larr aku mule celik mate yang upenye team bola kite pown x kurang hebatnye...mule laarr aku terpesona ngan keindahan makhluk2 Allah neh..bukan pew..BERBANGGA laa jugak..mampu rebut piala tuh...pusing kb kowt...memang terbaik arr golkeeper...pas itu..aku selalu laa ngak ikut perkembangan diowang da club..almakl0mlaa suke sangat kat en fahmi 2!!!!!!!!!!!!!!!!!...hehehe....dat's moment larr..then member baek aku ni lax..NAK BERTERIMA KASIH SESANGGAT LARR kat die =)..walopown sekadar di alam maya..it's nothing k..just a pict...editing by SHAHRUL SYAZYAN SHAHBUDIN...

 then..minat..minat…minat…sekali lagi perlawanan bola sepak Malaysia vs Indonesia..memang tabik spring kowt…asyik3 arr..rezeki kite..alhamdulillah akhirnye PIALA SUZUKI menjadi milik Malaysia…dengan penuh bangganye..x sìa-sia  aku jadi WARGANEGARA MALAYSIA DI ABAD INI….hurmm amacam ..??..kemenangan 2 ade fekdah x kat kite??????..ade larr dapat ct 1 day ok arr kan2..walopown ct 2 pade aku x member impak yang maxima pown..pastu kan kan..femes larr si apex ni…dulu pown dye da femes..tapi skunk da femes…sampaikan awex dye pown jadi femes…!!!..HANCUSSS HATI INI!!!...mendengar khabar hiba darinye…huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….KHAIRUL FAHMI CHE MAT da berpunya………..agakssss arrrrrrrrrrr…sadissssss…huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….sadis jugak bile aku di tertawakan oleh mis syazyan+mis azida pabila diriku terlupe name si apex...[NORAZMI]...mane muncul name neh pown aku x taw..aku lupe..kui..kui..kui...soooorrrryyyyyy arr...bajet cam boyprens 4 ever & ever lax ngan en apex neh..dat's y larr jadik cenggitu..hehehehee....



Mesti korang pk aku tergile-gilekan si apex ni kan..bajet betol kan….hahahaa.x larr…x kan larr..mane mungkin…awex dye cun kowt..seksa seksi gitus…tapi cam sosuiaaa jaa …yang penting si apex neh da harumkan name Malaysia..so aku x berkire sangat larr kalo dye da berpunyer kew hape kew kan…hape fekdahnye….yang penting dye 2…so skunk neh aku pown ajin larr ngax simpan gambar si apex + kaitannye neh..saje2 semakkan lappy aku neh yang bawu di service+mop+clean….tumpang sekaki menyemak..heheheee…
Mesti ramai yang kechiwa tahap gilerr babun kan..kan..kan..??????????...sampaikan artis pown ade bunyik ura2 semacam..tapi hope sesanggat bia lerr dyee bawak name qlate neh elok2..kalo pasni arap2 pasukan bola sepak kite mampu terus julang kembali piala2…terus rangkul dan julang kembali kejayaan!!!..


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

2 comments:

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d