my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Tuesday, January 18, 2011

tAmu maLaMku.................................

orite2 u guys!!
kite bertemu lagi kali ini yeah di ruangan yang cuk0p- cuk0p untuk menggegarkan cicak2 montel kat luar sane...errr ....suare-suare sumbang kat lua sane kew..??..mane laarr taw kan..kan..kan..kikikiiii..orait kali neh aku just saje nak cuci2 cket..padahal tadi bukan men agi xtif ber-entry...emotional gilerrrrrrrrr...ekekeke...pas2 x cuk0p petang tadi..sambung agi malam nie...but xctually kan...aku pown x taw y....idea aku berlumbe2 berkejaran di tepian kolam bongettt..x sabar2 untuk menjadi topik pementasan ideologi yang tersanggat idealistik..sehinggakan jejariku makin pantas berkelarian menuju ke setiap sudut & abjad..irama makin deras mengalir bak menuruni setiap liku penjuru nafasku...sehinggakan aku kelemasan dalam ilham maya...huhhhh begitulahh aku!!..begitulah aku bile kewarasan semakin x menziarahi diri..& kegilaan semakin menjadi tamu...;D

sekarang.....sekarang aku tersangat lega..tersangat rase gumbira...muahahaha...sebabnye aku da x mo pk sal tadi....yeahhhhh...hurmm banyak benda yang membuatkan perasaan kelegaan kembali teratur like b4....=)...
alwayz think da +ve thing...=p...



klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d