my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Tuesday, January 4, 2011

~annual camp 2010~

-->
Assalamualaikum w.b.t….
Cane korang sume..ternantikan kehadiran new post aku kew???...heheheee..alhamdulillah aku bawu jew abes training dari 6/12/10 hingga 24/12/10..huhhh..lame kowt..macam2 terjadi..macam2 berlaku..macam2 aku & skuad lalui…aku ase aku x nak ingat pape moment pown time 2…sume 1’st time..huhh cam sial jew..tapi yang sial 2 laa yang bez ..sumtimes jew larr…ekekekeee…bende yang kite sangka sakit 2..senarnye  x dew laa sakit sangat………………….yang sakitnye bile berhadapan dengan karenah manusia palaps yang ntah hape-hape 2..ase cam nak meraung jew bile ingat balik dowh…ase cam nak nanges sampai peyote terburaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!...ase cam nak telan idop-idop Y.O kat citi..huahuahuaa……….;(…..BAHAGIE DALAM TANGISAN…………….bile kite sakit..then kite tengok skuad kite pown turut sakit…memang sayu arr..nak jew aku story dari A sampai Z..tapi nak kew korang bace sampai abez..mau nye aku karang sampai 800000000 p.p…kalah esey time stpm dulu…CAMNI JEW LARR KALO KORANG NAK TAW FULL STORY NYE..REQUEST KAT CHAT AKU NANTI EHH……ngee……
Ampir 3 weeks…..ape yang aku & skuad lalui..x dapat nak baying ngan kate2…chewahhh…bajet cam training regular jew ann..hwuahhhh…tapi agak arr sebabnye yang train kami adalah PEGAWAI REGULAR….(KOMANDO)…batch 21 komando larr kami neh…attach sampai nak mamp0s…trademark yang diowang bagi kat kami..kumpulan  HINA ..seksyen REPUT..lembap nak MAMP0S…sebagai kadet junior…sume 2 kami kena telan bulat2 sebab kami junior..adat junior…nampak pahit..tapi tak sepahit hempedu..nampak manis tapi tak semanis gula Melaka..cane 2 korang nak imagine…alahh bek korang wat x taw…cane kami nak cover sampai tauliah…[bismillahitawakkaltuAllah] jew..arapnye aku & skuad 72 orang maintain sampai hari kejadiannye…………….
sebelum masuk utan kota tinggi...


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d