my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Thursday, December 15, 2011

pelangi WITHOUT hujan = zer0

assalamualaikum w.b.t....

pejam celik pejam celik..da tak lame daa nak masuk  fasa 2012..hanye tinggal ta lebih 2 minggu jew lagi..
sedih nak tinggal tahun 2011??...mesti larhh banyak manisnye...macam2 ade..tapi lately sangat lah mengharapkan kedatangan 2012...nak cakap apa yang ada lam hati & fikiran ni terlalu banyak...tapi buat masa sekarang ni..cukup larh pada mereka2 yang mengetahui..memahami..mengenali..& turut merasai....kita tak berdaya nak sentiasa bercakap tentang kebenaran..sebabnye peluang untuk di pengaruhi sentiasa ada..dari awal sampai akhir....memang tak hairan lah kalau ramai yang terpengaruh...terdengar..ter-bersetuju...ape2 jelaa..cuz apatah lagi korang yang ta penah dekat ngan aku...yang penah dekat ngan aku pown berjaya di palsukan...aku pown da tak kisah daa...yang penting aku tahu di mana tempat aku...

orang kata apa..makin panjang masa..makin banyak yang terpapar depan mata..satu-persatu dapat kita saksikan...


aku tak perlu minta simpati dari manusia....sebab aku tahu rasa simpati tuh tiada nilai  lagi bagi yang tidak merasai..apatah lagi merayu mereka untuk tidak mudah terpedaya..mereka ada akal..boleh fikir & nilai mana yang terbaik...


exam da dekat..jadual pown da tengok...so sambil relax..sambil settlekan part yang bel0m abes lagi...sambil make a great preparation for my destiny..yebbeeddduuubedduuuuu.....one week more counting day~~



sekarang ni masa untuk berseronok..hepy kemain agi kan bile dapat tertangkap wajah2 yang lucu2 tuh...nak tergelak pown ade..haihhh

okeh..so setakat ni jelaa..akan di sambung di lain masa.....terima kasih buat adik yang mulia sanggup berkongsi cerita..alhamdulillah sebab korang membuka mata aku jugak..secara x langsung kita lagi mengenali mana intan mana kaca..terbaekkk arr korang....kadang2 terharu jugak seyh....alhamdulillah yg tersangattt ya Allah ya Karim...



my Allah...berikan, tunjukkan & tetapkan hati ini..jauhkan dari anasir-anasir yang sentiasa mencari peluang & ruang untuk menjatuhkan ku serta sahabatku yang lain....ENGKAU yang maha berhak ke atas sekalian alam...


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d