my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Monday, March 5, 2012

<<<< cerita Voucher 1 malaysia >>>>

okeh once again..nak cerita sal ape yg aku buat dengan voucher buku 1 malaysia yg bernilai 200 ringgit malaysia!...perghhh agak lame jugak..macam pk ape yg ak nak beli..yelaa x mo beli yg bukan2..so...jom  ak kongsikan harta hasil dr kurniaan VOUCHER 1 MALAYSIA tersayang nie...


okey 1'st yg ak buat dgn voucher ni ..ak beli buku ' laa tahzan = rm10.00 jew'..then kamus mandarin = rm 32.61...sen pil0t 2 batang - rm10.60.
time ni mase ak nga LAD'S CAMP kat kl..so ak join member ak suzy+pika ke KINOKUNIYA KLCC..so abes laa 1 keping kat c2..overall total rm53.20





seterusnya entah ari ke berapa..ak p ke T.S (times square)..singgah kat BORDER bo0kstore...so kat sini ak gune 2 keping voucher...kerana terdapat promosi yg ku kira agak menarik jugak dat time...dapat percuma member card 3 keping (2 lagi tuh aku bagi kat member ak= atikah azhar + saida )...dan percuma starbuck drink ( any regular type )..so ak berjaya beli buku AKTA EIA = rm 39.50..yeahh bet0l mahal..tp i need act!..novel omputeh..chicken soup for the soul = rm46.85..& buku jenis motivasi ' terimalah pinanganku =rm15.90'..okey buku terimalah pinanganku ni ak adiahkan kepada akak ku tersayang..sesuai dengan situasi yg sedang di alami nya..heheeheee...ade 1 lagi buku...ak beli ketika lawatan ke JKPTG...' rizab melayu = rm 12.00 "..buku ni ak beli sebab aku ase tertarik ngan contain nye..& 1 more thing penulisnye da lame kembali ke rahmatullah..so macam sambil ak bersedekah laa..ermm pekata sambil2 tuh sedekah kan al-fatihah tuk allahyarham helmi hussain..=)..moga2...dengan ni..id0p kite bertambah barakahNYA..aminn..








okeh tuk voucher yg last seklai ni...ekceli sayang gegilerr nak gune....hehehee...tapi da pk banyak kali..timbang c2 timbang cni...so ak gune jgak..time ni ak ke sutera mall ngan tikah azhar...singgah kat p0pular...1'st tuh cam tade buku nak beli..lame2 terpandang laa 1 buku ni..memang ak mengidam lame dah nak jadik owner pd buku neh...hehee..buku masakan!..yeahhh....1 hari 1 resepi..rm39.90 JEWK!...huhh tapi tape ak x nyesal..hehheee..(niat lam ati..aku nk jd isteri mithali...isteri yg pndai msak& jaga isi perut suami, anak2 & family ku..hehehee..chewahhh..yelaa org tua kan slalu cakap..nak suami syg sellau...kenalah pndai jg perut suami....heheee...future laa..skunk no one 4 dat place..uhukss )


pehtuh aku carik lagi..kunun2 nak cuk0pkan voucher tuh kan..so aku jumpe buku ni...tuhan terimalah aku..rm16.00...


yg buku kat bawah ni plak ak beli guna duit tunai cuz voucher da licin ak sebat..heheee...buku neh ekceli ak x gune pown agi..tataw nak tulis hape..tapi sebab bagi ak ia sangat lah chomel...ciut...simple..buat ak tertarik ko memang de b0mm...!...rm 5.00 jewk...so ak akan simpan dulu..sampai 1 day ak akan gune,...maybe akan jd 2'nd note...



then yg ni last..memopad rm2.50 jewk...yeahh 0pkos laa kalo da aku beli tuh maksudnye ia chomel...unik kan...same jugak..ak masih agi x gune..1 day bile ak taw nak gune untuk ape ak akan gune...hik3..


2 lah overall ceritara antara aku & voucher yg tersayang ni..terima kasih kerana berjaya menambahkan lagi koleksi2 terindahku...jangan tanye ak kenapa ak   x beli sebijik pown nobel omlayu cam member2 ak....sebabnye hheheee..ak ni kedekut cket kalo nak beli nobel omlayu yg jiwang2..tapi kalo omputeh+islamik motivation bo0k...haaaa haku laa tuh...walopown semua buku2 kat atas ni..aku x abes khatam agi...x kesah...suatu ari 6t aku akan bace sampai abes...

okeh to all my lover...6t kalo nak bagi adiah2 ley laa beli buku jenis cenggini..buku resipi /  jahitan manik2/sulaman pown hokey jugak....waa shukaaa..cume nak beli voucher da bes..hik3...money cash nk kena save...tuh jelaa wat mase ni...& khazanah2 ni akan aku bawak balik bersama2 weekend ni..elok laa ia aku kumpulkan di kampung..untuk di satukan dengan koleksi yg lame...lepas ni aku kena pk kan tuk beli 1 rak khusus koleksiku..khas nak kena letak lam bilik..heheee..moga rezeki ku bertambah murah..aminnnnnn...


<<<< BIG SMILE >>>>


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d