my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Sunday, September 1, 2013

dilamun rindu:qalam band


mengapa ketika
bila aku sendirian
terkenang kenangan
waktu kita bersama
pilu rasa hati
bila kau tiada disisi
indah waktu itu
bila engkau disampingku
seakan dunia
milik kita berdua
kini kau tiada
hanya aku dilamun rindu
mengapa kau menghilangkan dirimu
katakanlah salahku
sehingga kau hancurkan hidupku
berikanlah kesempatan
 untuk aku menjelaskan
agar engkau kan fahami 
apa yang telah terjadi
tak perlu kau meragui
ketulusan hati ini
kerna aku disalah mengerti
tidak pernah pun terlintas
 untuk aku menduakan
kerna ku telah berjanji
cinta kita kan abadi
tak perlu kau mengkhianati
cinta yang luhur dan murni
di atas tohmahan orang lain



klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d