my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Wednesday, September 11, 2013

rindu y perit

assalamualaikum..

lama betol x merepek kat sini..
sebenarnye banyak bende nak cakap..tapi x taw adakah ia patut untuk aku amek taw...patut ke utk aku ingat lagi...senarnye kalo boleh nak sangat even sekali..nak sangat jumpe dy..face to face ngan dy..& tanye dye KENAPA?
aku taw dengan status aku skunk ni..aku x patut ingat lagi pada dy..tapi seyes..rindu sangat kat dy..
tadi..aku cuba bukak fb dy..ternyata dy masih x tukar paswod n username..n lepas kejadian tuh..dy x bukak fb dy..tadi aku dah berjaye remove mutual friend tuh dr fb dy..tunggu mase utk ak plak remove family2 n dy dr fb aku..entah  patut ke x remove...aku x taw kenapa amat perit untuk aku lalui..terasa jugak nak tanye family2 dye..tapi ati ni kadang2 sakit..pedih..macam2 rase..xtaw apa sebab..nak meraung pown dah puas..

pengakhiran yang cukup sakit..mungkin..sebab rindu tengah mekar..tapi hubungan x berpanjangan..bercinta dengan orang lain..tapi bertunang dengan orang lain..awak..kalau awak dah terima berita pertunangan saya..doakan agar sy pown turut dapat bahagia n lupakan tentang kita yg dah lalu..maaf kalau berita ni menambahkan lagi sakit perit derit awak..derita ke awak?? saya x taw..awak..xyah laa bawak diri jauh2..tinggalkan khabar berita buat keluarga di kampung..hubungilah maa abah awak..jangan buat diowang macam tu..awak..tinggalkan segala macam benda yg dah awak tekad untuk tinggalkan..awak..sy sangat berharap..y awk xkan kembali lagi pada benda2 y lalu tu..

awak..
saya akan redha..walaupun seringkali ingat akan awak...tapi sy akan cuba perlahan2 untuk melupakannya terus..maafkan saya sepanjang perhubungan kita..maafkan sy wak..sy dah xtaw nak buat apa..kenapa rasa bersalah..rasa x puas ati..rase rindu..rase marah..rasa dendam..rasa menyampah..masih ade lam diri ni..maafkan sy..sy akan cuba lupakan janji2 awak..janji2 kita..cita2 dan impian kita..saya akan hapuskan semuanya..suara awak..msj2 awk..lagu2 awak..sajak2 awak..puisi2 awak..segala apa y awk berikan pd saya..& segala apa y mengingatkan sy pd awak..sy akan terus cuba ..maafkan sy untuk segalanya..doakan sy temui bahagia dengan pilihan sy..


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d