my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Wednesday, April 27, 2011

--- my 1'st novelist ---


hye assalamualaikum kengkawan sume.....
pakcik makcik...
adik abang..
haaa..nie nak btaw...i,Allah laa..kalo ada rezki...
berkesempatan..
saya akan cuba menyiapkan novel ini secepat yang boleh..tetapi..
memandangkan sekarang ini musim final exam..so sememangnya..
paling lewat b4 bulan 9 nie..i,Allah..saya nak try tamatkan kisah nie..
mane laa taw kalo da rezki dapat di terbitkan...
kih3...bajet cam novelis sapa..fauziah ashari...
aisya sofea..damya hana..syarifah abu salem..cyehh...kompem x terlawan..
depa tuh daa tahap mahaguru...aku plak..
bawu nak merangkak...tuh pown naseb bek ajin..ade berani lagi..
dulu...paling x pown...penah anta sajak & cerpen jelaa..
tuh pown lam majalah sekolah..
pas2 sekali lagi anta sajak lam majalah remaja...
setakat sajak..puisi....no hal laa..
ni novel..perlu men ngan emosi..haisyhh susah nak letakkan diri kite sebagai
pewatak lam cerita..susah nak2 kalo kite x dew pengalaman/ knowledge x banyak..
agak mencabar jugak laa nak create cerita bagi watak tuh hidup..
bile reader bace x jemu..buhsan...or jalan cerita sama macam novel len..
hurmm..
susahhhh..tapi aku try ngan care aku sendiri..hanyelaa percubaan diri..
bagi mengasah bakat...kalo2 ade laa..hukk3...
so citer neh aku bawu agi buat..
masih lam proses bawu bape episod..
akan di cuba untuk siapkan sehingga 25 bab...i,Allah bergantung kepada imbuhan
ideaku...
nak taw story dye cket2...ermm x yah lagi laa..cuz isau kowt2 ending nanti ade perubahan..
tak pown pertengahan cerita di ubah..so
biarkan jew dulu..
bile sume da siapkan barulah saya akan publish kat saya nyew blog n also penulisan.2u...
i,Allah..pape pown..
wish me of da luck!!!!!!!!!!!!!...
ade rezki sume ley jalan....

ouchh 1 more : untuk novel..saya x kan gune nama syanichi eusoft..
cam x sesuai kan..
so saya daa ubah..tukar cket..renovate...so muncul lah 
KEISHAHANI YUSOFF
mean : 
keisha [kehidupan yang baik, sinonim ngan aisya]
hani [another nickname's of me...hepy..delighted..content
yusoff [nama ayah saya]

so bile di simpulkan : 
kehidupan yang baik sempurna untuk kegembiraan & kebahagiaan yusoff
aminnn...ya Rabbalaamin
^ v ^ ..


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d