my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Monday, October 10, 2011

ati yang mendesah

assalamualaikum..
bismillahirrahmanirrahim...

ya Allah..ya-rahman..ya-rahim..
tunjukkan aku..jika dia pemberianMU..
tunjukkan aku jika dia pilihanMU..
tunjukkan aku jika dia benar2 untukku..

ya-malik..ya-quddus..ya-salam..
payungi aku di bawah teduhan keredhaanMU..
payungi aku di bawah nikmat kurniaanMU..
payungi aku di setiap kalimah syukurku..

ya-mu'min..ya-muhaymim..ya-aziz...
kebuntuanku tiada hilang tunasnya..
kerisauanku tiada terbit tenangnya..
rasa bersalahku hadir sentiasa bersama..

ya-jabbar..ya-mutakabbir..ya-khaliq
jiwaku resah tanpa sentuhanMU..
jiwaku leka tanpa teguranMU..
jiwaku alpa tanpa alunanMU..



klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d