my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Tuesday, October 18, 2011

petikan dari Ayushita



Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari Ada yang tak ada di hati ini 
Di jiwa ini hampa 
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku 
Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cobaan hidup Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu Tuhan beri aku cinta
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu Tuhan beri aku cinta




klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d