my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Tuesday, October 25, 2011

::..sayang kawan..datangnya pergi ::


assalamualaikum...

tataw nak cakap ape..nak cakap banyak pun tataw nak susun ayat cane...ati agak lam kesedihan..tapi ni bukan di sebabkan oleh boprend sy..huhuu..susah kalo terpakse menghadapi situasi bersame manusia yang lebih mementingkan pengisian untuk dirinya jew..

okeyh aku tanak tanye soklan2 macam cilakak kat bawah ni..
ape salah aku ko wat aku camni..
apa reason ko jadi macam ni..
apa yang dah aku  buat lagi selama ni..
sebagai kawan..aku ta penah lupekan ko..everything aku buat..
aku ta penah lupekan tuk ingatkn n beritahu ko..
ak ta penah makan sowang..

aku just nak btaw..terima kasih kerana memberikan aku rase sakit di khianati oleh bestie sendiri...idop kite ni tak lame..arini ko buat aku macam ni..insyaAllah esok2 aku arap Allah terus bagi sinar kebahagiaan kat ko..aku doakan Allah takkan tarik balik rasa bahagia ko atas kesedihan orang len..kalo ko rase...position ko sekarang suda cukop2 baek untuk membela diri ko sepanjang saki baki ni..syabas...!!..aku takkan pakse..aku takkan mara ko...setiap antara kita berhak untuk gembira dengan pilihan masing2 even pilihan kita tuh telah menyakitkan ati insan yang lain..aku tanak citer panjang..tanak pk panjang..taw takk...S.A.K.I.T.....sakit sebab aku terpakse jadi hipokrit tuk orang lain..sakit..sebab aku tak boleyh percaye lagi pada ko..sakit sebab...K.A.U....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

memang betul owang cakap..berkawan berpade-pade..even kita sayang giler kat die...anggap macam adik beradik...selalu nak buat apa2..berpakat..berbincang..tapi kenapa sanggup ko buat aku macam ni..seyes sangat2 sedih & kechiwa ngan sikap ko...!!!..mungkin aku tak layak untuk jadi sahabat terbaik buat ko..sebab tuh ko sanggup buat aku macam ni...aku tak banyak air mata untuk di beri pada ko..untuk tangisi setiap apa yang ko buat kat aku...kesabaran aku puwn tak tebal mane pown..aku tak taw kenapa aku perlu merasekan kesedihan ni..

sedangkan aku masih ade ramai sahabat yang senang tiase di samping aku..gembirakah aku...ataupun sedihkah aku mereka tak penah jemu untuk menjadi sahabat terbaik aku..walaupun di waktu kesukaran mereka...mereka tetap meluangkan sedikit waktu untuk aku...aku rase aku akan sayang mereka lebih dari aku menyayangi ko selama ni...tapi pape pun terima kasih sebab selama ni penah bagi aku sinar kebahagiaan walopown hayatnya tak panjang...terima kasih sebab penah menjadi orang terpenting lam idop aku..walopown aku bakal kehilangan ko dalam kamus harapan  aku..






TERIMA KASIH KERANA KAU TEMAN MENGAJAR AKU TENTANG SAKIT DI KHIANATI


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d