my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Tuesday, April 17, 2012

berkata memenuhi ruang

assalamualaikum semuaaaa ...
kali ni ...aku nak buat kesimpulan tentang sedikit fenomena yang aku perhatikan..
NAK ORANG JAGA ATI KITE???..
macam mana ko jaga ati orang pulakk???..
kalo ko nak orang sentiasa layan ko dengan baik..ko pown kene laaa layan orang macam tuh jugak..bukan time ko susah baru lah ko layan orang dengan baik..then bila ko senang..suka ati kura-kura ko jewk nak layan orang...

kita ni jangan mudah lupa..kalo berkawan..bersahabat tuh..biar lah ikhlas..kalo boleh berjabat tangan tuh berlapang lah dada...aku bukan ape..kadang2 panas ngak..nak sembur x sampai ati..nak nasihat x bape nak masuk..nak tegur..x bape nak dengar...nak bercerita x berapa nak clear...

jangan terlalu melangit sangat..jangan terlalu membongkak sangat...jangan terlalu berbangga diri sangat..
jangan terlalu berkira dengan secubit pertolongan..

bukan aku nak cakap aku ni cukup baik..tapi kite ni bila ada orang tegur...ade yg x kene..kena selalu laa muhasabah diri..check diri dulu...memang bet0l kadangkala DIAM itu lagi baik....hurmm..so let's check it ourselve 1'st..b4 dush others..

kita jaga ati orang..insyaAllah..ALLAH jaga ati kita...
kita jaga AIB orang...insyaAllah..ALLAH jaga aib kita..

dah cam biasa.hit smpai lebamm iklan aku neh woiiihhh..hik3..


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d