my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Friday, April 20, 2012

FIKIR LAH SENDIRI

assalamualaikum peepppsssssssssssssssssssss...ohhaiiiyo0oo...

sungguh aku bosan..
aku lesu..
aku muak dengan percakapanmu..
sungguh aku bosan..
mendengar butir-butir lidahmu..
sungguh palsu bagaikan x da kesah..
sungguh aku muak..
bagaikan kau tiada apa nak bicara..
sungguh bila sunyi yang ku mau..
usah kau bontotiku..
usah kau terus bicara padaku..
bagaikan tiada apa yg berlaku
diam yang aku pilih..
malas terus melayani..
malas terus menghadapi..
maaf..aku bosan dengan karenahmu..
maaf aku bosan dengan sikapmu yang ABC----XYZ
maaf bila aku x lagi mampu menjagai ati n perasaanmu..
bila aku sudah tawar.bila aku sudah hilang rasa..
insan yang bergelar sahabat???..maafkan aku kerana MUAK akan tingkahlakumu


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d