my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Friday, April 20, 2012

HATI YG BERJALAN

hatiku ada 2...
1 sudah kutinggalkan padaNYA..
yang menganugerahiku ADAM..
sayangku padanya terus ku salurkan..
biar kasih kita terus sampai padanya..
sungguh ku rasa sayang padanya..
yang ku tahu suatu ari nanti akan datang mengambilku
sungguh aku rindu..
mendengar bibit2 indah dari hatinya
ya ALLAH rindu ini..tak tertanggung rasanya..
cinta ini x terluah menggunungnya..
sungguh tak mampu ku tipu
merasai kasih ADAM...
itu adalah lumrah kewanitaanku..
ya ALLAH..
ampuniku...
jika sabarku senipis zarah..
jika taqwaku sekepal noktah..
jika kuatku selemah kain buruk yg tiada nilainya..
kotaq mataku tiada seluas alam semesta..
walau terus ku toleh kiri & kanan..
tiada jua ku lihat..
ya AL-GHAFIR
bantu aku..
redhai aku..
ku akan terus menunggu sampainya waktu dia mengambilku..
ya AL-AZIZ
jadikan aku..hambaMU yang selalu menujui QALBUN MUNIRMU..



klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d