my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Sunday, March 20, 2011

::AKU PESALAH EGOIS::


Memang..
egonyew aku..malu untuk menyatakan rindu..
Egonyew aku segan untuk menyatakan cinta..
Malunyew aku untuk bisikkan kate sayang penuh sepenuh rase..
Untuk siape??..
Bukan sekadar..kekasih..sahabat..anak2ku..adik..akak,abang,ibu dan ayahku..
jua pemilik ABADI ku…
Aku memang ego..
X mau mengaku..yang cinta untuk si dia..
Menepis kate sayang untuk si dia..
Menggulung sebuah impian semate2 kerane egoku…
Kerdilnyew aku bile di sisi DIA..
Ape lagi..??
Aku..sememangnyew..
X mampu untuk ucapkan sepatah kerinduanku…
X mampu untuk lengkapkan sebaris ayat cintaku..
Memang x mampu ku tahan senashkah kecintaanku pada si dia..
Apalagi yang ingin kamu tahu??..
Selamanyew aku akan begini..
Terusan dalam egois>>..
Tembok yang telah sekian lame terbina..
X bisa di pecahkan oleh derusan semangat cinta mereka..
Lemahnyew aku dalam api ego..
Lemahnyew aku dalam ombak kelemasan ego..
X terdaye ku bangkit melawan arus ego..
aku pesalah egois..
terhukum dek keEGOan diri..




klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d