my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Sunday, March 20, 2011

::keliru vs konpius to mr.tt ::

erkk??..
perlu kew aku amek kisah>>
op kos bebbb..
perlu take note..
seyesly susah tol nak paham..
laki neh hape yg dye nak senarnyew dari kite...
boley caye kew..
nak jugak senarnyew cam nak kenal hati laki neh bet0l2..bia aku ley paham..hafal...bak kate owang tùa 2..
sekilas ikan d muara..da taw da jantan betine nyew..erkk>>
betol2 kew pepatah tuh..luperr da lame tinggal buku teks bahasa malaysia..
huhh..laki ohh laki...tapi laki jugak larr yg akan teman aku sampai ujong nyawa aku ann..
sape laa laki tuh..aiyyo0okkk..
memang mule2 tanak pk..tapi cam bile da lame himpun2..
ase cam serabut pown ade..
da besar da kowt..haha..
um0 da 22..
ape backup plan aku kalo x jmp agi mr.tt b4 grad??...
tataw..tataw..tataw..
agak masalah besar x??
mesti kowang cakap x ann..
okeh2..pe nak kisah..
pilihan mak ayah mesti ade...erkk??kowang sanggup kew??
kalo yg mak ayah carik tuh kowang x sehati..
aiyyo0ok..
ape aku mengarut senarnyew neh...okeh2..lately jiwa x berape nk ph 5.5..
so agak x terdidik cket..
need U till infinity k..!!!
come's 2 me as so0n as possible..
let me noe u..
let me c u..
like im da hottest girl..
im b sure a girl 4 u..
im da one in diz world 4 u..
im dat girl u waiting 4..
& let me fill ur soul as completely i can..
n b pray 4 our way..our step..our heart..our life..our soul..
..& fully of ourself..


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d