my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Tuesday, March 22, 2011

::da truth story::

Assalamualaikum again all!!!!!!!!!!!!!!!...
wat u think if súm1 u rely noe at da past time..
again & again make a falsify story to other person dat noe u...???
it is fair to u??..
while u still quite & just in your way..never go back to da past..
so syhhhhh wat's da fish bang...
then in the state you are happy ..
when u got da news bout da past person..
it's a gud news for him xctely & also for me..
at least im no need to think & feel guilty more rite??..
but...suddddddenllllllyyyyy u realised dat
 he has made ​​a defamatory story on u>>> ..
 & said you are innocent //false//u yg buat dye jadik lagu tuh.......
bull damm much!!!!!!!!..urghhh...
ouchh relaxxx sudaa..
let him just go to their way..
c dat u still force me to feel like u r da bez man..??
helo0o..
y not u just let me go???...
y u still do care to me??
just wat i  said b4 rite...
between us..it's already gone..
cannot comeback gain.. 
should i tell u directly??..
udah2 lerr tuh..
they didn't noe da truth..& i..
x nak kaco sume tuh..& i  never like to interframe ur life morever..
noe tell me...do wat i choose is my own choice??...remember dat!!!!..
u..da 1'st person k..
& noe let me do wat i wanna do
..let me choose any man dat im interested..
let me by my own self as long as i never disturbed ur life after dat k..
i ta penah berdendam ngan u..bende lame..let b gone jew..
makne nyew kite neh memang x dew jodoh...jodoh i adelah owang len..not u more...
i doakan mahligai yg u da bina berkekalan & bahagia hingga akhir hayat..
kalo pown anak2 sedare u x setuju ngan pilihan u...diowang x dew hak..
dat's ur life..not me..not them..okeh...
bahagiakanlah wanita yg baru kau nikahi kerna dia adelah lebih layak
ke atas dirimu..
& aku..da tiade kaitan denganmu..sejak waktu dulu..
mohon darimu...
lepaskan aku..biarkan aku kecapi hari aku dengan care aku..
janji tiade dendam di hati lagi..


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d