my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Thursday, March 17, 2011

::LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL ::



    1. 1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
      bukan setakat jatuh cinta jewk..tangga sekali...hik3..tapi tuh larr..aku jewk yg selalu jatuh..adil kew??..ish3...k2..seyesly penah laa ngak jatuh cinta..2,3,4,5,6,7,8,9,10 kali sampai aku lupe xctuly da kali kew bape aku jatuh chenta..hik3..macam aku...aku mudah tertarik ngan fizikal laki tuh..contohnye..aku syuker laki yg kurus+tinggi..x mo yg hemsem..janji manis depan mate aku...ecececeeeee...besa nyew larr..tapi penah ngak aku terjatuh secare tak tersengaje lam kancah chenta neh d sebabkan suare...da suare macho gilerr ann..sape x cair..tapi cilap lakk haiii..memang nasib aku....perangai nyew x macam aku...reject2..okeh skunk x mo carik army..da x minat..nak carik cikgu..x pown D.O...tapi kalo dapat surveyor pown ok ngak...ding dong....
      2.  Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? 
      Kenapa??? 
      x semestinyew..bagi aku tuh just ukuran lahiriah jewk...1'st kalo kite jumpe dye..msti kte tgk fizikal dye..means..kat ruang mate kite..bayang fizikal dye...erk??..càm kew maksud ak..ntah..x reti nk explain...kih3..
      3.  Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
      mate...body cam atlit..tp x dew larr sampai cam body atlit bina bdan tuh..sape da name dye??..luper sudaa...kowang ingat x zaman kegemilangan salman khan+karisma kaporr..haaaaaa..mcm tuh larr yg ak maksudkan...[eh hani..x payah larr ko nak berangan sampai puncak alam tuh...sudahkan yg body cam salman..cam lidi pown ko x dpt]..erkk??...sob3..
      4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
      half2....kih3...
      5.  Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda
       .. hati nuraniku berbisik syahdu,..x semua seperti ituh..masih ade agi populasi jejaka melayu terakhir..agak jewk...=p
      6.  Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
      lelaki idaman: fahrin ahmad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      perempuan idaman :hani yusof>>>>>>>>>>>>>>>>....tehhheeeee..;)
      sebab dye x btaw saye jangan pilih dye...
      7.  Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
      ermmm nak cakap puashati...tapi hakikatnyew..x puas hati cuz aku x taw camne fizikal pasangan aku tuh!!!!!!!!!!..huwwaaaaaaaaa
      8.  Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
      ermm masyarakat penimbang berat di klinik cakap ideal...da cuk0p bagus dari dulu yg keping...tapi masyarakat penimbang d supim kompleks lakk cakap..nak slim kan lagi pown boley...x dew dosanyew hani... 
      9.  Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
      ermmm camne erk..kalo untuk kebaikan no hal larr....yew larr kesihatan tubuh badan..kalo da mude2 agi da gedembom..susah larr..penyakit berebut2 nak masuk..
      10.  Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
      kurang arif kerana saye slim di sebabkan jamu semulajadi yg Allah telah kurniakan kepada saye sejak saye merah agi..erkk??????..urmm try remind balik..hahaa
      aku daa ciappp>>>...kowang j0m jawab kat cinie...kalo idkutkan ase..aku nak wat esey cam esey dak upper 6...tapi kang kowang cemuih plak..wait yg next n3 lakk k....chenta..chenta..chenta...=)


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

No comments:

Post a Comment

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d