my nuff

:: c0NNect mE hErE ::




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: klik tabung kahwen kite ::

Tuesday, March 22, 2011

kamu harus redha sebagaimane aku..

hye alls sekali agi..sambungan dari n3 tadik yew...
hurmmm...
da x taw nak cakap cane..arap2 dye da betol2 berubah & x salahkn aku agi...
tadik terkejut ngak bace previos comment fesbuk dye..aku dipersalahkan untuk mase yg lalu...
kenape aku??...antare kite mmg x dew jodoh..tuh hakikat yg harus kite terime..sayang???..sape  x sayang..yelaa dulu dye pakwe kite..da bercinta walopown masih setahun jagung..menyulam angan & impian bersame..tapi tuh sume dulu....terima & redhailah ia sebagaimane aku merelainye..sepatutnyew bukan kamoo yg perlu merase tersiksa..merane..marah..sakit...benci...geram...cuz d sakiti..sepatutnyew bukan kamoo..tp lam waktu yg same kamoo memang pandai berlakon..dengan anak2 sedara..len yg kamoo cerite..ibarat aku yg punce segalenyew..adil kew??..tapi x pew ak x kisah pown..aku pown x kan cerite perkare yg senarnyew dekat bdak2 tuh..alarhh..bende da lepas kann..agipown ko baru jew kahwin..bukak jew topik baru...& arapnyew ko x kan salahkan aku agi..


aku menerima ia nyew sebagai takdir idop aku bukan sekarang..tapi sejak ari terakhir aku putuskan pademu tentang kite...kalo kite kahwin pown..bel0m tentu agi kite akan bahgia..kite hanye mampu rancang..tapi DIA yg tentukan..x semua yg kite angan & mimpi..akan jadik milik kite..
& aku arap ko pown same...is3 yg baru kau nikahi ituh lebih memerlukanmu & ia lagi berhak ke atas diri kamoo..jangan sesekali kecewakan atinyew sebagaimane yg telah kau lakukan padeku...sehingga aku terpakse angkat kaki melangkah pergi..ati perempuan terlalu nipis..kadang2 kite x taw pown yg dye terluke dek sikap kite....takdir Allah tuh yg pasti...& ape yg DIA telah aturkan buat kite semua adalah yg terbaik..ko telah dapat pengganti yg cuk0p baik...sopan & aku tersanggat menyukainyew...dia lebih baik & sempurne dari aku..ituh yg penting...jgn sesekali kau ulang kesilapan lalu...aku akan doakan kebahagian ko & pasangan..dengan penuh ikhlas..dari jauh..jgn ko tangisi kesilapan lalu kite..seperti yg ko katekan..cinte pertame kenangan ..cinta kedua pengalaman...cinta kẻ3 kehidupan...kecapi kehidupan sekarang dengan penuh ketenangan +kerahmatan+kebahagiaan...orang yg berhak kau utamakan..is3 mu...bkn aku..tinggalkan aku..lpaskan aku..hapuskan aku dari atimu untuk selamenyew..


jangan sesekali meletakkan kesalahan 100% padeku..sekali agi berikanlah aku peluang untuk idop dengan tenang...ngan care aku...aku pwon  berhak untuk mendapatkan kebahagian utk diri sendri...tiade istilah hukum karma antare kite..cukop2 lar bende yg da berlalu...aku arap ko da betol2 berubah..berubah menjadi yg terbaik..seorang suami yg mampu mengimani  sang isterinye..ituh yg terbaik antare kite...


redhai lah setiap ape yg berlaku sepertimane aku...
::NOKTAH BUAT EPISOD KITA::


klik lagi iklan sy sampai lebam...ahhaa..lot's of luv for TheM and YOU...maceh sweethand ^….^

1 comment:

iklan berjalan - sile bantu saya dengan KLIK di sini

< penjejak abadi >

mo0d